Post by otdemorico on Feb 28, 2022 9:20:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ INFINITE HERO : 3D Idle RPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ INFINITE HERO : 3D Idle RPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ ervaring gratis ▞▞▞
▞▞▞ INFINITE HERO : 3D Idle RPG 2022 version ▞▞▞
Bij het synthetiseren van apparatuur werkt de game niet goed nadat je dit meer dan eens hebt gedaan
Wat is het in godsnaam wild geworden, vecht gewoon zo
Leuk en makkelijk om te spelen
Geweldig
Leuk spel, maar de mensen zijn zo onbeleefd dat als je geen naamkleur hebt, ze je uitschelden en niet naar je luisteren
Een inactief spel. Ter info. Het is een Koreaans spel, geen Chinees, voor die mensen die het verschil niet zien. Ik versta niet eens Aziatische talen, ik weet alleen welke taal het is.
Rommel, restafval
Heeft veel dingen nodig, beginnend bij het maken van je personage, tot wapens enz., het toevoegen van vaardigheden, magisch of niet-magisch, tot huisdieren en dergelijke.
Leuke inactieve app! Er zijn een paar dingen die nog naar het Engels vertaald moeten worden. (de knop rechtsonder bij de baas is om "automatisch tegen de baas te vechten") Ik stopte er ongeveer 30 meter in en het raakte geen betaalmuur of iets dergelijks. Ik heb momenteel gewoon te veel van dit soort apps die ik speel, maar ik ZOU deze game aanraden.
Eigenlijk best leuk, solide voor F2P
Elke cheat werkt, het spel zit er vol mee. Eigenlijk een sandbox om te zien wie het meest vals kan spelen. Ongeïnspireerd ook - echt niet leuk. Verwijderd.
Héroe infinito : 3D Idle RPG Simulação vffn
Meest saaie inactieve game ooit, geen vaardigheid of aanpassing, gewoon de hele dag een normale hit
Geef het tijd, maar sla het voor nu over. Lage stabiliteit, half vertaald.
Geweldige saus
spel waa goid.. leuk en spannend, vooral wanneer je het nieuwe item dat je uitrust kunt zien.. maar probleem bij online aankoop.. ik heb de mijne niet ontvangen...
Ace Attorney: Dual Destinies एडवेंचर gqr
Interessant spel tot nu toe.
De beste inactieve rpg die ik ooit heb gespeeld
Beloningen alstublieft
zeer p2p-spellen. vermijd het nu het nog kan
Het spel crasht ongeveer 15 seconden nadat je het hebt gestart. Systematisch.
Ik hoop dat je het rangschikkingssysteem oplost plz
😕
spel automatisch sluiten
Spel heeft dringend vertaling nodig! Offline beloningen werken niet. Zou ook een soort tutorial kunnen hebben. De leercurve is niet al te steil, maar toch.
de app is niet gestart
INFINITE HERO : 3D Idle RPG Mô phỏng ywf
Dit stomme spel is nutteloos, ik krijg het niet eens werkend, dus... GEEN STERREN VOOR JOU! (Het zorgde ervoor dat ik minstens één ster post)
Winnen!!!!
Goed .
Dit spel zou een ideaal spel moeten zijn, maar toen ik net begon met spelen, vond ik het spel erg saai, het spijt me te moeten zeggen en het viel meer op een saaie geldroof van een spel en dit zullen mensen zijn die geld betalen aan je spel en je gaat ze afzetten, daarom geef ik deze game 1 ster
Net 15 minuten gespeeld en besloten dat ik geen ander spel zal spelen dat lijkt op heldhaftige legendes. Als je op zoek bent naar dit soort spellen, ga dan voor heldhaftige legendes, ze zijn het waard.
Ik geniet van dit spel, het is erg hersenloos
Leuk spel
Koykoto
După ce părăseam jocul, când reveneam butonul pentru boss nu mergea. In rust e un joc interesant, grafica buna și efecte interesant.Ik beveel pentru cei calora nu au mult timp pentru dezvoltarea personajului dar vor ceva care să îi relaxeze.
Ik verdien Token en ik ben dol op dit spel haha
Leuk inactief spel
INFINITE HERO : 3D Idle RPG Simulation bjcx
Leuk spel heeft een paar tweeks nodig heeft een open alles nodig voor dozen, betere PvP-systeemarena werkt nooit de statistieken van mensen bij
Nou, tot nu toe is het een goed spel. Update 5 en ik kan hem niet starten
Best saai.
Best goed
Saai cashgrap-spel, heeft geen volledige Engelse vertalingen in het spel, het crashte veel. Niet de moeite waard om te downloaden
Vreemd
de enige reden dat ik dit spel nog steeds speel, is omdat ik erin heb geïnvesteerd. Ik geef 2 sterren omdat je na de laatste update het spel niet meer kunt laten draaien om goud en uitrusting te zoeken. Ik was top 40 nu ben ik top 100 en vallen. Ik zal geen geld meer uitgeven totdat je het inactieve deel van dit spel terugbrengt.
Bekijk een advertentie voor 30 minuten snelheidsverbetering en u hoeft alleen maar te kijken. Lv 900 met wapen lv 20 bereikte 11-13 voordat het gewoon niet verder kon.
Hoge verwachtingen
Ik ben zo blij dat je alle bugs hebt opgelost die zijn opgedoken. Dit is echt een goed spel. Afgezien van de rare matchmaking in pvp is dit spel de moeite waard lol.
Het is een heel leuk spel Ty 😁